niedziela, 9 listopada 2014

Prolog "Drarry- zmienne są wieczne tradycje"

Prolog

Ludzie po wojnie do szkoły wracają
i odnaleźć się w niej rady nie dają.
Klasa siódma, chluba szkoły,
coś dziś Snape nie za wesoły.

Szukają domów swych,
Gryff, Rav, Huff i Slyth.
Niespodzianka ich spotkała,
Tiara była zbyt wyrozumiała.

Draco Malfoy bożyszcze Puchonek,
Harry Potter bohater Gryfonek.
Odwieczni wrogowie razem
to jak pomieszczenie wypełnione trującym gazem.

Slytherin, Dom Węża,
w konkursie na Miss Hogwartu zwycięża.
Chłopcy przystojni, panny piękne,
miłości są krótkie i bardzo namiętne.

Ognistej Whisky litry się leją,
a potem wszyscy pijacko się śmieją.
Ostre imprezy organizują
i przynajmniej się nie masturbują!

Malfoy, Goyle, Zabini,
ci to lubią Martini!
Potter, Flintch-Flechey, Weasley.
ich bogiem jest Elvis Presley!

Pansy znów nosi tapetę,
Harry mówi, że ma kobietę,
Draco z zazdrości się unosi,
a Ron o kurczaka bardzo prosi!

Smok z irytacji jabłko gryzie,
za to Pansy kurczaka Rona liże.
Harry sam na sam ze zniczem,
a Snape uczniów bije biczem.

W pokera nocami grają,
konsekwencje gdzieś mają.
I po kątach się kochają,
a na resztę Domów srają!

Grają sobie na nerwach
i się biją na przerwach
I choć uśmiechy spod maski obojętności prześwitują,
to swoje uczucia błędnie analizują.

Drarry para ukochana,
prośba Vicky* wysłuchana.
Losy ich są zawiłe,
ale za to bardzo miłe!

***

Dzień dobry, cześć i czołem!
 O to i prolog mego Drary. Hmm, wypadałoby się przedstawić. A więc nazywam się Kasiua i mam naście lat. Od dawien dawna jestem Potteheads, lecz dopiero niedawno stosunkowo niedawno odkryłam dobrodziejstwa Darry oraz Dramione. Jest to mój pierwszy blog, a ten prolog pisałam na lekcjach, dlatego nie bójcie się mnie poprawiać!
W planach mam już następny rozdział  oraz już prawie ukończony one-shot oraz.........niespodziankę ^-^
Przymilnie proszę o komentarze!
Buziaki, 
Kasiua

*Vicky - moja koleżanka, która czasem podawała mi rymy, zrobiła mi wygląd bloga, a jej opowiadanie jest podane w zakładce "Scorbus by Vicky





24 komentarze:

  1. No! Oczywiście wypromuję Ci tego bloga na stronkach, fb i na innych internetowych gównach. Czytam ten prolog po raz 456784567 i jaram się, że moja prośba została wysłuchana. Czekam na pierwszy rozdział :*
    Vicky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha, no to czekam! A twoje prośby zawsze wysłucham, fejmie ;*
      Kasiua

      Usuń
  2. OMGG XDD Leżę i szczam nad boskością tego początku XD Przeczytam wszystko co poprawia humor, a na dodatek ma w sobie Drarry, więc zaglądać tu będę często XD Jeżeli chcesz (a jeżeli nie to masz problem, bo i tak to zrobię) dodam Twój blog u siebie w czytanych, więc mam nadzieję, że będziesz miała duuuużo wejść i komentarzy ^-^ Wgl czuję się asdfghjkl kiedy wchodzę na jakiegoś bloga w dzień stworzenia/dodanie pierwszego posta ♥
    Doszłam też do wniosku, że ty i Vicky jesteście poryte XD Swoimi wierszykami rozwalacie mnie od wewnątrz i od zewnątrz, ale za to Was cholera uwielbiam~! ♥
    Wracając do prologu to nie mogę się już doczekać, bo ostatnio mam niedosyt hogwartowskich opowiadań. A więc ogólnie pisz, pisz nowe posty, bo jak nie to znajdę i zadźgam różdżką~!
    3maj się ciepluchno, dużo weny i chęci, *virtual hug* i powodzenia~!
    /Kummie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, obie jesteśmy poryte w ch*j! Niestety mój blog nie będzie potem taki zabawny, choć z początku może być niezła beka XD Wgl z tego co wiem (oczywiście ze snapa) Kasiua poszła się umyć :P
      Ogólnie kochamy Twoją twórczość i mamy mega zaciesz, ze komentujesz nasze wpisy :* :* *___* ♥ Pozdrawiam i już krzyczę na Kasiuę, żeby Ci odpowiedziała!

      Usuń
    2. Wracam z zajebiście pachnącymi włosami,a tu taka niespodzianka :D oj, razem z Vicky jesteśmy zdecydowanie poryte, a ten blog będzie psychiczny, ale cóż - jestem Kasiua XD jasne wstawiaj, to mi przecież nie zaszkodzi, cnie? a wiersyków bd więcej, bo to moja pasja :)
      Dzięki za komentarz i czekam na Twoje następne rozdziały, bo są świetne <333 *virtual hug*
      Pozdrawiam, buziaki, itp, itd!
      Kasiua

      Usuń
  3. Świetnie piszesz, czekam na nn
    Anonymous

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie czytałam rymowanych wierszy o tematyce potterowskiej, ale muszę przyznać, że zaskoczyłaś mnie.
    I jeszcze fakt, że pisane na lekcjach... No cóż, od zawsze wiadomo, że nudne zajęcia powodują kreatywność. :P Świetnie Ci to wyszło!

    Pozdrawiam, życzę weny.
    Malina
    http://opowiadania-harrypotter.blogspot.com/
    P.S Zapraszam do mnie na wyżej wymienionego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) na bloga na pewno zajrzę ;)
      Pozdrawiam,
      Kasiua

      Usuń
  5. AAAAAAAAAA
    C
    U
    D
    O
    W
    N
    E
    !!!!!!!!
    Śmiałam się w głos jak to czytałam :D Napewno jeszcze tu zajrzę :)))
    czytelniczkaamatorka

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie. po prostu

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo piszesz, poprawnie, wszystko się rymuję, a treśc świetna. życzę weny i powodzenia :>
    olaboga

    OdpowiedzUsuń
  8. OMFG ! Lepszego prologu w życiu nie czytałam! Lecę czytać następne notki i ciepluchno pozdrawiam ⌒.⌒

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha XDDDD Bardzo fajny ten wierszyk, moja Vicky się znowu popisała rymami :D Mi też pomogła w tej sprawie ;3
    Ekhem....humorek mam dzięki tobie :D Ten wierszyk jeat głupi, ale zarazem zajebisty XD Czo ja gadam? xd
    Pozdrawiam, Weny i pisz 1 rozdział! ^^
    Chloe Ann Wolf

    OdpowiedzUsuń
  10. Drarry *.* Kocham <3 Najlepszy parring, i za to już masz u mnie plusa ^^ Jeszcze nigdy nie widziałam całego wierszowanego prologu, zaciekawiłaś mnie ^^ Dodam u siebie na bloga :D Idę czytać pierwszy rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie szedłem na tego bloga i jestem pozytywnie nakręcony! Świetny prolog, już zabieram się za rozdział!
    Versace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, czyżby pierwszy mężczyzna na mym blogu> Dziękuję ^^

      Usuń
  12. świetny prolog :D Taki nietypowy xD xD | Rosalie Black |

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    dość ciekawy ten prolog, forma bardzo ciekawa...
    Dużo weny życzę Tobie...

    OdpowiedzUsuń