niedziela, 9 listopada 2014

Oda do Drarry

Oda do Drarry

O Drarry, iskro życia mego,
I stalowe oczy, platynowe włosy jego.
Głębia zieleni tęczówek, okulary połamane,
Wszystko w ich życiu pozamieniane.

Usta ich złączone, we włosy wplecione dłonie
niech nikt im nie przeszkadza, o nie!
Ciała rozpalone,
za to łóżko rozwalone...

Ubrania po podłodze porozrzucane,
dzikie jęki z gardeł wydobywane.
Imiona partnerów wymawiane z pasją,
ich ruchy synchronizują się z gracją.

Namiętne tańce ich języków
w rytmie dwóch muzyków.
Czułe uśmiechy w swoją stronę posyłane,
oczy drugiego dla niego ukochane.

Dłonie po ciele wędrujące
gdzie mięśnie są dominujące.
Pot spływający kaskadami
manewrując uczuciami.

Spojrzenia miłością wypełnione,
za to ciało ubrań pozbawione.
Słodkie słówka szeptane
gorące pocałunki skradane.

Docinki wymieniane
tęsknotą podszywane.
To właśnie Drarry drodzy goście,
też się z tym fandomem obnoście!

***
O to zapowiadana niespodzianka. Nie jestem z niej zbytnio zadowolona, niemniej postanowiłam to opublikować. Mam nadzieję, zę się podoba. Pokornie proszę o komentarze!
Buziaki,
Kasiua

*-*

25 komentarzy:

  1. Hahaha pamiętam jak Ci dawałam rymy xdd ZAJEBISTE, A DO KOGO MASZ TO ZDJĘCIE? HMM, CZYŻBY OD VICKY? No własnie xd Czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite !!!!!!!!!!
    Anonymous

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Cały tekst jest zgrabnie napisany, a co najbardziej zaskakuje to fakt, że nadal trzymasz rymy. ;)
    No i taka perełka (już nie będę wchodzić w temat erotyczny, w którym ten tekst aż pływa :D ):
    "Czułe uśmiechy w swoją stronę posyłane,
    oczy drugiego dla niego ukochane."
    Takie urocze. :>

    No to czekam na następny post! Życzę weny. :)
    Malina
    http://opowiadania-harrypotter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, wlasnie o ten temat erotyczny (tak typowy dla Drarry) chodzilo. Milo, ze się podobało!
      Kasiua

      Usuń
    2. Przepraszam, że pytam w komentarzu na Twoim blogu, ale mam nadzieję, że wiesz o co chodzi.
      Dlaczego Vicky usunęła Scorbusa? :o

      Usuń
    3. cóż, to nieco prywatna sprawa, ale potem zamęczała mnie, co zrobić, zęby przywrócić, no i się udało ;>

      Usuń
  4. Słodki Jezu!
    To jest niesamowicie wciągające ! Chyba się uzależnię od Twojego bloga ^^
    irytkowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to jest, że człowieka nie ma trochę w Internetach, a tu bach~ i kolejne gejowate perełki się pojawiają?? Ah...
    Uwielbiam niedowartościowanych autorów XD Zawsze wtedy mogę (o ile się mylą) miło łechtać w komentarzach, co uwielbiam ;D
    A więc... z jakiego powodu nie jesteś zadowolona? Moim zdaniem wyszło genialnie, zwłaszcza, że wkracza to w tę część Drarry, w której nie da się głupio nie uśmiechać i robić miny na 'If you know what I mean' ;D
    Tytuł sam w sobie mnie rozmiękcza od środka i robi ze mnie taką papkę, bo spotkałam ludzi, którzy są tak samo powaleni na punkcie hogwartowskiego yaoi, co ja ^-^
    Muszę też dodać, że podziwiam ludzi, którzy piszą wiersze... Dla mnie to czarna magia (to brzmi źle, bo skoro jestem Ślizgonką to tak czy siak się jej tknęłam, nie?), iż, ponieważ, dlatego, że ja zawsze się zmuszam do napisania jakiegokolwiek rymu.
    Podoba mi się, jak ujęłaś ich stosunek: z jednej strony jest bardzo namiętny, a z drugiej uczuciowy i delikatny.
    Too jest definitywnie to, czego brakuje u mnie...
    No, ale cóż nie można mieć wszystkiego!
    Dużo weny i chęci, virtual hug i 3maj się ciepluchno~! ♥ / Kummie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, Twoje komentarze dają mi takiego pozytywnego kopa w dupę ^^^
      Cóż, nie bylam w pełni usatysfakcjonowana z tego, ponieważ według mnie czasami momenty są trochę takie...no niewiem no XD x jakiegoś powodu tak jest, co na to poradzę? Tak mi milutko, gdy komuś podobają się moje wypociny ;] Mam nadzieję, że nie zawiedziesz się i na one-shote'ah i na rozdziałowym opowiadaniu (oczekuj niedługo pierwszego rozdziału!)
      *virual hug* don't leave me alone <3

      Usuń
  6. Na pewno sama tego nie napisalas -_- pewnie skopiowalas skądś i nie chcesz się przyznać
    Głupia idiotka =_=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam? Nie życzę sobie obrażania mnie i bloga, zwłaszcza bezpodstawnie :) Wszystko bylo pisane przeze mnie, moje koleżanki to widziały i mogą o tym zaświadczyć. I nie nazywaj mnie idiotką ;]

      Usuń
    2. taaa, jasne. już chociaż nie kłam, dobra?

      Usuń
    3. Drogi Anonimie, proszę, skończ się poniżać na dzisiaj :) Wiem, co robię i wiem, że takiego wiersza nie było. A przezywanie mnie na pewno nie rozwiąże Twoich problemów

      Usuń
    4. ŻAŁOSNA MAŁOLATA, KTÓRA NAWET NIE UMIE NIC SWOJEGO NAPISAC I TYLE

      Usuń
    5. Jesli masz mnie ciągle obrażać, to lepiej wyjdź. Nikt Ci nie każe tutaj zostać

      Usuń
    6. Wiekszego odioty od ciebie, odważny Anonimie, to w całym internecie nie spotkałam. Zakompleksiony debil. Kasiua, z takim matołem to szkoda pisać

      Usuń
  7. Fajne nie powiem ^^ Nigdy nie czytałam FF o Drarry tak szczerze...ale twoje będę czytać, bo mnie zaciekawiło :D Teraz biorę się za prolog :3
    Pozdrawiam i weny życzę
    Chloe Ann Wolf
    Ps. Jak chcesz, to wpadaj na moje Jily! http://j-and-l-forever-togheter.blogspot.com, tam znajdziesz też link do 2 bloga o apokalipsie.( teraz jestem na fonie i nie chce mi się pisać tego linka, ani kopiować >.< )
    Ps 2 Nie przejmuj się tym cholernym anonimem hejterem. On nie wie jak trudno jest napisać wiersz rymowany ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc mam nadzieję, że polubisz Drarry! Jily lubię, więc zobaczę z chęcią :3
      Dziękuję za komentarz :)
      Kasiua

      Usuń
  8. Witam,
    wspaniały tekst, bardzo dobrze to przedstawiłaś..
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. 54 yrs old Statistician IV Alia Rowbrey, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Couponing. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a Rally Wagon 3500. mozesz sprawdzic tutaj

    OdpowiedzUsuń